Annons

Softonic-recension

Ballerina Förskolelekar: Ett roligt och lärorikt äventyr

Ballerina Kindergarten Games är en Android-app utvecklad av Family Play Ltd. Det är ett gratis pedagogiskt spel designat för barn i åldern 5 och uppåt. Appen har 12 interaktiva spel som lär grundläggande förskolefärdigheter, inklusive nummeridentifiering, matchning, jämförelse, stavning och mönster. Spelets utmanande matematiska koncept är utformade för att utveckla tidig barndomsläsning.

Appen erbjuder en förtrollande föreställning med balettdansare, professionell berättarröst och lekfull musik. Spelet uppmuntrar barnen att lära och leka samtidigt. Appen syftar till att förbättra matematiska färdigheter och utveckla avancerad kritiskt tänkande för förskolebarn.

Föräldrar kan gå med i appens community för att ge feedback, kommentarer och förslag. De kan också följa utvecklarens Facebook- och Twitter-konton för de senaste uppdateringarna, tävlingarna och gratiserbjudanden.

Överlag är Ballerina Kindergarten Games en fantastisk läroapp som ger en interaktiv och engagerande upplevelse för barn. Den är perfekt för föräldrar som vill att deras barn ska ha kul samtidigt som de lär sig viktiga förskolefärdigheter.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Ballerina Kindergarten Games

Har du provat Ballerina Kindergarten Games? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.